11 December

Hej igen. Nu var det ett tag den jag bloggade, har varit sjuk så jag har inte orkat med att sitta vid datorn nå.
Men nu är jag på benen igen, lindrade de sista skadorna med en kanon shopping dag med Jennifer idag :) Jag köpte en klocka och jätte fina kläder som jag hade tänkt haft på min födelsedag till exempel :) Jag var ganska slut efter att ha sprungit runt på stan i timmar men trots det så blev det VERKLIGEN ingen vila när jag kom hem. Prinsen hämtade upp mig på stationen sen drog vi till Bolle och invigde mina nya längdskidor som jag fick av Daniel :) Tack så jätte mycket älskling :-D Det var jätte ovant att stå på skidor, men kul var det :) Vi var ute och åkte i 1,5 timme. Så nu är man skapligt mör i kroppen allt :-P
Men nu hade jag tänkt skriva om det som jag har missat medans jag har varit sjuk men Daniel står och trampar breve mig. Han har fått den så kallade "foto-sjukan" haha ;)
Bloggar när jag kommer hem, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0