13 December

Hejsan svejsan idag är det Lucia. Jag och Mamma har bakat lite söta kakor till kalaset på torsdag så att tjocka släkten blir nöjda när de kommer på besök på torsdag ;)

♥ Den här veckan. (förra veckan)
Måndag: Skola och julbord.
Tisdag: Skola
Onsdag: Skola, fixade Natalies hår.
Torsdag: Sjuk
Fredag: Sjuk
Lördag: Shopping med Jennifer, 1,5 timmes längdskidåkning.
Söndag: PLUGG, skidåkning
♥ Mina drömmar
Mina drömmar. Jadu, om jag ska räkna upp alla mina drömmar så får jag nog hålla på hela natten. Men några av mina drömmar är att flytta till Sundsvall med Daniel efter att jag har tagit studenten, få ett bra jobb där och skaffa mig en fin lägenhet. Leva ett roligt liv utan ekonomiska svårigheter. Resa mycket!
Men om jag ska dra på lite grann på mina drömmar så skulle jag vilja flytta till New York och leva lyxliv ;) För New York slår Sundsvall tycker jag ;-)
Men också, fred på jorden såklart :)
♥  Det här hade jag på mig idag.
Idag hade jag på mig jeans, svart/grå t-shirt, vit kofta. Och underkläder förstås :)


♥ Min pojkvän.
Min pojkvän är världens bästa pojkvän, han heter Daniel och är världens finaste! :) Vi har varit tillsammans i cirkus 1,5 år och jag är fortfarande lika kär :') Det bästa men min pojkvän är att jag ALLTID har roligt med honom, till och med när vi har tråkigt. haha? Jag älskar när du väcker mig varje morgon med att du pussar mig på kinden och gosar in i nacken på mig. Då ryser jag till i hela kroppen och känner mig som världens lyckligaste tjej :')
Min kärlek till dig Daniel är obeskrivlig, "Jag älskar dig" är tre fina ord som man bara säger till någon om man verkligen menar det. Och jag hoppas du ser att de orden inte bara är ord utan mycket mer. Och du inser kanske nu att min kärlek till dig Daniel är helt obeskrivlig.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0