16 December

Hejhopp! Kom hem för en stund sen, har varit på kalas hemma hos mamma med tjocka släkten eftersom jag fyller 18 imorgon :) Så jag fick massa fina presenter, tack allihopa! :)
Jo just ja, jag har klippt mig idag också, jäääkligt skönt! :)
Men nu har jag tänkt att skriva om något helt annat...
♥  Detta ångrar jag.
Ja självklart så finns det väl massor utav saker som jag ångrar. Allt ifrån saker man har köpt till onödiga saker som man har vräkt ur sig. Men något som jag ångrar ganska mycket är till exempel att jag inte har tagit skolan på allvar ifrån första början. Jag gör mitt bästa men jag vet att det hade underlättat en hel del som jag som sagt hade tagit det på allvar.
Nu ska jag tog plugga eftersom jag har tre fucking prov imorgon. PÅ MIN FÖDELSEDAG!!!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0