18 December

♥ Min favoritfödelsedag.
Hejsan! Ska skriva om gårdagens punkt nu eftersom jag inte gjorde det igår. Det var ju som sagt min 18 års dag igår, känns jätte skönt att äntligen få vara myndig! Så till viss del så var min 18  års dag en av de bästa eftersom många dörrar öppnas nu, haha :-P Men det var en rätt lugn kväll igår,  jag och Daniel var på kalas hos svärmor och fick 2 parfymer som luktade jätte gott :) En ifrån henne och en ifrån Daniel :) Tack så jätte mycket :) Efter det åt jag och gullet middag och drack min första lagliga öl :-P Sen var vi ner på Sport in och tog två drinkar men det var så lite folk så vi knallade hemåt.



♥ Ett roligt minne.
Jadu, vilket ska man välja?
Ett jätte roligt fint minne som jag har är när jag, moster Lena, Håkan och Nike var på semester med husvagnen :) Vi åkte typ överallt kändes det som. Jag kommer inte riktigt ihåg hur länge vi var ute på men det var säkert 2 veckor i alla fall :) Jag måste ha varit ungefär 9-10 år då.
Det är ett roligt och fint minne som jag aldrig kommer glömma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0