19 December

♥ Det här upprör mig.
Något som upprör mig otroligt mycket är folk som misshandlar, våldtar och mördar. Ett bra exempel på den här typen av folk är Josef Fritzl som låste in sin dotter i källaren och tvingade henne till sex, och dessutom gjorde henne på smällen. Sin egna dotter! Jag förstår bara inte hur något ens kan komma upp i tankarna på en människa. Så jävla vidrigt!
Sådana människor, som hellre förstör andras liv istället för att ta itu med sitt eget borde straffas VÄLDIGT plågsamt!
Ja som ni märker så är det här något som upprör mig väldigt mycket. Misshandel, våldtäkt eller det som jag precis har pratat om- helt oacceptabelt!



Idag har jag i alla fall varit hos Pappa och gjort julgodis för fulla muggar :) Knäck och massor utav kola. Gott men verkligen beroendeframkallande, har man tagit en så är man fast :-P
Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0