2 December

Hejsan hoppsan :) Min underbara vän Camilla har ju börjat med ett roligt projekt på sin blogg som innebär att att hon har skrivit en lista på saker som hon ska skriva om i 30 dagar. Ja ni förstår nog när ni kollar på listan under den fina bilden :)
Så jag tänkte hänga på hennes idé och de om jag kan skriva om allt som står där ;)
Men Camilla började ju för några dagar sedan så jag har missat några punkter, men jag hoppas över några och börjar på punkt 1. Vad är kärlek?

Kärlek för mig är någonting väldigt vackert. Något som de flesta upplever varje dag. Kärlek till vänner och familj är självklart inte samma sak som kärlek till någon man är förälskad i. När man är förälskad så svävar man på rosa moln och känner sig som världens lyckligaste. Men kärlek är inte alltid det vackraste som finns. Det kan också få en att må fruktansvärt dåligt, till exempel om den man älskar inte älskar en tillbaka.
Men tur har jag som har världens bästa pojkvän och underbara vänner :') Tack för att ni finns <3

♥ Dag 1 – Vad är kärlek.
♥ Dag 2 – Min dag. 
♥ Dag 3 – Min bästa vän.
♥ Dag 4 – Länder jag har varit i.
♥ Dag 5 – Min favorit maträtt
♥ Dag 6 – I min handväska.
♥ Dag 7 – Mina syskon. 
♥ Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 9 – Den här veckan. 
♥ Dag 10 – Vad hade jag på mig idag. 
♥ Dag 11 – Mina drömmar. 
♥ Dag 12 – Min pojkvän.
♥ Dag 13 – Mitt favoritminne. 
♥ Dag 14 – Den här månaden.
♥ Dag 15 – Detta ångrar jag. 
♥ Dag 16 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 17 – Ett roligt minne.
♥ Dag 18 – Det här upprör mig. 
♥ Dag 19 – Det här får mig att må bättre. 
♥ Dag 20 – Det här får mig att gråta. 
♥ Dag 21 – Jag vill jobba med.
♥ Dag 22 – Mina rädslor. 
♥ Dag 23 – Min favoritplats. 
♥ Dag 24 – Det här saknar jag. 
♥ Dag 25 – Något du kanske inte visste om mig
♥ Dag 26 – Hit vill jag resa

Kommentarer
Postat av: camilla

fislisa. gulljänta. <33333333333333333

2010-12-02 @ 20:21:22
URL: http://camillavikstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Men det är duläää <33333333333

2010-12-02 @ 20:22:23
URL: http://linasvenskas.blogg.se/
Postat av: Madelene & Vincent

Påminner om min lucköppning! :D

2010-12-02 @ 21:26:17
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Lina

haha ja det var ju jävligt likt :D Då kör vi tillsammans ;)

2010-12-03 @ 11:14:45
URL: http://linasvenskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0