21 December

♥ Det här får mig att gråta.
Självklart något som fått mig att bli ledsen, men det kan ju också vara glädjetårar. Sorgliga filmer så som Titanic, Dear John, Möt Joe Black och Pearl harbour får mig att gråta varje gång jag ser dom. Det är samma visa varje gång och dessutom så faller jag i tårar jämt på samma ställe i filmen :-P

♥ Det här får mig att må bättre.
Något som får mig att må bra är när jag har lyckats i skolan "till exempel idag ;D". Men det kan också vara bara av enkla anledningar så som en mysig filmkväll, en rolig fest, julafton, sommar, Thailand "eller rosor av huvudtaget". :)

Nu ska jag fortsätta att plugga, sen ska jag och älsklingen kolla på Trollkarlens lärling :-D Jag har bara hört bra om den filmen så jag hoppas att jag tycker lika :)
Imorgon ska jag hälsa på min söt mormor och senare på kvällen ska jag och några vänner på Tranan och fira Hannas 18 års dag och att det är LOV! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0