23 December

♥ Mina rädslor.
Jag kan inte påstå att jag har många rädslor men några har jag allt. Det som står högst på listan tycker jag är skitpinsamt att säga men dock så är det ju jätte vanligt att folk är rädda för, just spindlar. Jag är så arg på mig själv, när ska jag sluta vara så jävla rädd? Typ aldrig värkar det som :-P
Men jag är också väldigt rädd för andra djur som till exempel stora hundar som hoppar och skäller, björnar för att inte tala om vargar. Stadsduvor ät rätt skrämmande också.
Men shit jag skrev precis att jag inte hade så många rädslor, det där var ju hur många som helst. jaja.
Mörkrädd är jag också visst, och spöken är inte så trevliga.
Men nu får jag ge mig.
Så, nu vet ni vad jag är rädd för :-)

Haha en lite passande bild, fast väldigt gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0