25 December

Hejsan!
Hoppas ni hade en bra julafton igår :) Jag hade en jätte härligt dag/kväll igår, fast jag var ganska skeptisk på morgonen eftersom jag fortfarande inte hade någon julkänsla. Men den dök upp lite grann framåt kvällen :)
Jag har fått jätte fina julklappar, tack så jätte mycket! :)
Idag sov jag och Daniel till klockan 12.00 ungefär "as skööönt" och så åt vi en sen julfrukost på sängen :) Sen åkte jag till Pappa och firade lite jul med honom :)
När jag kom hem därifrån så bakade jag ett recept som Blondinbella tipsade om på sin blogg. Ett slags julgodis kan man säga. Hur enkelt som helst att göra och hur gott som helst! :)
Alldeles nyss kollade jag och Daniel på The last exorcism. I början verkade filmen as tråkig men efter ett tag blev filmen riktigt läskig! Värd att se tycker jag! :)
Nu ska jag lägga på en ansiktsmask och njuta av lördagen! :)


Fotograf: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0