29 December

Hejsan. Ursäkta om jag har varit lite off på bloggen de senaste dagarna, har jobbat en hel del så det har blivit tidigare mornar och sena kvällar. Men jobbar sista dagen imorgon så efter det kommer jag nog vara lite med aktiv :)

♥ Hit vill jag resa

Ja det finns hur många ställen som helst som jag skulle vilka besöka. Både ställen som jag redan har varit på och ställen som jag inte varit på än. Men förutom alla underbara ställen som jag redan har varit på så skulle jag jätte gärna vilka åka till:

Norge - Har hört att det ska vara så fint där "mycket fint att fotografera"
Egypten
Polen

Det är bara några av alla ställen jag skulle vilka besöka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0