3 December

2.Min dag
Tjolahopp. Idag är det andra dagen på mitt lilla projekt, så idag så ska jag skriva lite om Min dag :)
Vi kan börja redan från när jag klev upp. Jag började dagen med att som vanligt kolla på Vakna med The Voice och käka en riktigt god frukost, nämligen ananas, proviva svartvinbärs dryck, aktivia och en smarrig macka ;) Sen tuffade jag iväg emot skolan. Jag och Hanna hade ett litet möte med handledaren över lite information om UF. Ah, skoldagen gick riktigt fort. Gjorde klart en uppgift i mediekunskapen som har legat och skräpa hur länge som helst. Det var riktigt skönt att bli av med den :)
Efter skolan så gick jag hem och tog det lugnt tills Daniel kom med ett STORT leende samt ett paket ifrån posten. Hans visitkort hade nämligen kommit ;)
Sedan åkte vill till Spicy Cow och käkade riktigt god mat och nu så har vi anlänt hem igen. Jag ska nog gå och ta en dusch, ta på mig de mysigaste kläderna jag kan hitta och kolla på Idol :) jag hoppas Daniel kan dra sig ifrån sin Mcbook ett tag och gosa med mig. Suck -.- skämt och sido. Men måste väl ändå lägga mig i skaplig tid för imorgon väntas jobb! :)
Ha en trevlig kväll och helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0