4 December

♥ Min bästa vän
Hejsan, idag ska jag prata lite om nummer 3 på listan nämligen Min bästa vän :)
Jag har många underbra vänner men jag har två stycken som har satt lite extra spår i mitt hjärta :)
Hanna Morin & Jennifer Svenskas :)
Ni är två hela underbara vänner som jag litar på till 100% och jag kan verkligen prata med er om ALLT, och det uppskattar jag :) Jennifer har jag ju känt i hela mitt liv eftersom vi är släkt men vi fick väl riktigt kontakt när jag började på högstadiet :) Hanna däremot har jag bara känt i lite över ett år men det var verkligen kärlek vid första ögonkasten :-P
Nu var det jätte länge sen jag träffade er båda och jag längtar jätte mycket efter er!
Men tack för att ni är en sådan bra vän, jag älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0