5 December

♥ Länder jag har varit i.
Hejsan, nu ska jag berätta lite om vilka länder jag har besökt.
Jag har varit i...
1. Spanien (Tenneriffa)
2. Grekland (Zakynthos, Kreta x2 och Rhodos)
3. Thailand (Hua hin, Bangkok, Khao lak och Phuket)
4. Nya Zeeland (typ överallt?)
5. Finland? haha nej det gills nog inte med Åland ;)
När jag var i Tenneriffa så var jag så himla liten så därifrån kommer jag inte ihåg så himla mycket. Men det var jag, Mamma och Anna-Karin och var där och vi hade de jätte bra :)
Grekland har jag varit några gånger och där är det jävligt fint! :) God mat, varmt och skönt :)
Thailand är utan tvekan min favorit ställe, verklien ett paradis! :) Ännu godare mat och ännu varmare och skönare :P Hur fint som helst, jag skulle inte ha några problem alls att bosätta mig i Khao lak :)
Nya Zeeland, jäklar vilken fin natur. Regnskogar, bergen, alla växter och  varma källorna :) Jag hade nog uppskattat landet mer nu när jag är äldre för då var ja inte intresserad av att fota (var bara 8 år). Men jag hade trivts som fisken i havet om jag åkte dit nu :)
Men Thailand är klart min favorit! :)
Annars då Lina? Jo då det är bra. Jag har varit duktig att baka pepparkakor som blev jätte goda :) Har kollat på 4 avsnitt av Andra avenyn, spännande ju :)
Nu ska jag gå och ta en dusch och fundera på refrängen. Ska ju upp tidigt och gå på resurs pass. ehehh, blä. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0