6 December

♥ Min favorit maträtt
Vad min favorit maträtt är? Jadu, kanske lättare att säga vilken mat jag inte tycker om :P
Men jag älskar asiatisk mat, mat ifrån Thailand är jag verkligen förälskad i! Starkt kryddat, det ska helst vara så starkt att det rinner ur ögonen :)
Men om jag ska säga en svensk maträtt som jag gillar så måste det nog vara fläsk, löksås och potatis. Det är riktigt gott! Men självklart också det klassiska julbordet, och det ska jag och sötnosen få njuta av lite senare då vi ska på julbord :)
Men nu vet ni vad jag gillar för mat i alla fall :) Nu ska jag göra mig i ordning och fixa klart överraskningen jag har till Daniel som han ska få när han kommer hem :)
Kanske skriver senare och berättar om julbordet. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0