8 December

♥ Mina syskon.
Jag har tre syskon, två storebröder och en storasyster :)
Min syster heter Anna-Karin och hon är 29 år, mina bröder heter Daniel och Nicklas. Daniel är (30 någonting) 34 år tror jag :S och Nicklas är 22 år.
Jag har hört i typ hela mitt liv att jag är så himla lik Daniel och det kan jag tycka till viss del, men nu börjar folk säga att jag är mer lik Anna-Karin och det är jag kanske lite mer gladare över ;) Inget illa ment till dig Daniel men jag vill inte vara lik en jultomte ;)
Jag tycker om alla tre jätte mycket, Nicklas är vell den som jag träffar mest sällan och det tycker jag är jätte tråkigt. Och det tycker jag att det ska bli ändring på :)
Jag hade tänkt lägga ut bilder på mina syskon nu men istället visar jag hur fin Natalie blev i håret efter att jag pysslade lite med henne idag, hon ska ju på "bal" imorgon :)
Nu, andra avenyn. Pöss

Kommentarer
Postat av: Evelina L

Daniel är 33 nu, men SNART är han 34:) hehe.. saknar dej gumman.. <3 puss pusss

2010-12-09 @ 11:37:07
Postat av: Lina

haha jaha, jag har alltid haft svårt att komma ihåg hans ålder :P Saknar dig med,<3 <3 <3 <3

2010-12-10 @ 12:25:54
URL: http://Http://linasvenskas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0