17 November

Hej!
Fan vilken sjukt härligt dag :-P
Trots att vi hade nationellt prov i svenska B på morgonen så var den bäst. För när jag hade skrivit klart provet så stod mama-Bella och Millan och trampade vid utgången. Vi kilade ner till Kina och åt en kanon lunch :) Sprang lite på stan, Bella fick ÄNTLIGEN hem sina skit snygga glasigen! :D Sen tog vi bussen tillbaka till skolan och hade Design sen slutade vi. Så borde alla dagar vara tycker jag :P
Men jag förstod att något skit skulle hända när allt hade flytit på så himla bra hela dagen, nu sitter jag med världens magvärk!! Jag tror det är Millan som har smittat mig med hennes konstiga basiller :(((
Så nu ska jag ta en tablett och lägga mig en stund och hoppas på att det går över. Och det passar ju perfekt att lägga sig nu för snart börjar ju favvo programmet!
Tänkte visa lite bilder och en uuuuuuur gullig bild som jag knäppte på lillgrabben min i måndags. Så himla söt! :D
Harry Potter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0