18 November

Tjolahopp tjolahej!
Nu har jag precis kommit hem efter att ha spenderat kvällen med Camilla och Isabell :)
Vi gjorde en grej till ett skolarbete som vi har i Rörlig bild B så vi skulle filma lite ifrån "Musik livet i Edsbyn". J*vlar va duktig dom var på att sjunga, dra mig baklänges. Alla tre stod med gåshud haha :P
Men här är lite bilder ifrån när vi testade allt innan vi började filma :)
Nu ska jag nog lägga mig för jag är skiiiit trött och imorgon får man inte vara så trött för då är det ju "räkmackans dag" igen, inte sant Bella?
Hihi godnatt :)
Jävla skit kamera med iPhone!!! puuuh...

Kommentarer
Postat av: isabell!!!!!!!!

skål på dig mohammed! idag ska vi äta räkmacka, göttans! sös

<3

2010-11-19 @ 07:06:37
Postat av: Lina

sös ;) As sös ;) <3

2010-11-19 @ 14:30:26
URL: http://svenskaslina.blogspot.com/
Postat av: mr. Schönnings ;)

vilka fler än Holm spela då? :)



sen så stavas det musiklivet ;)



en enkel regel: i svenskan särskriver man aldrig, i engelska hela tiden.

2010-11-22 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0