2 November

Godmorgon godmorgon Här har vi en tjej som är uppe med tuppen i alla fall, tråkigt att man inte kan sova... Men jag tänkte gå ut på en morgonpromenix och fota lite, kallt och mysigt :) Jag kan meddela att min dator fortfarande är trasig så jag kan fortfarande inte blogga som vanligt. Jag menar det är skit drygt att blogga på iphone, går inte att lägga ut bilder och så skriver man fel hela tiden. -.- I söndags i alla fall var jag och Daniel på Kina och gjorde Hanna sällskap när hon skulle äta :) Vi bestämde oss för att dra ihop en liten söndagsfest på tre personer, så efter Kina drog vi hem till mig och Daniel å partajade lite. haha :P Igår hittade jag och Hanna Halloween kläder, jätte läckra kommer vi bli ;) Avslöjar inte vad vi ska var det får ni se nästa helg :) Men nu ska jag ut och fota. Hadee <3



Bilden knäppt av min gullplutt <3 http://danielsmedia.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0