10 Oktober

Hejsan!
Nu är jag tillbaka, har inte haft tid med min blogg på ett tag nu på grund av plugg, sjukdomar och en resa till ett av mina favorit ställen nämligen Lofsdalen :) Så på fredag kväll kände jag mig helt pigg så då åkte vi mot fjälltopparna. Jag och Daniel har fotat mer än någonsin och vi har fått till riktigt fina bilder :) Vi har klivit upp klockan 06.00 på morgonen 2 dagar och fotat morgon dimman. Sjuuuuuukt fint!
Och i lördags var vi till Norska gränsen och vände. På vägen hem till stugan igen skulle vi tanka bilen men det gick inte så bra eftersom det var slut på bensin på den så kallade macken xD haha?
Men nu är vi hemma i Bollnäs igen, fast jag hade gärna stannat kvar i Lofsdalen i några veckor till :)
Nu ska ni få se några bilder som jag har fotat i helgen. Mer kommer sen :)
Nu, söndagsmys med tända ljus och ansiktsmask :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0