16 Oktober

Hejsan.
Tänker berätta precis vad jag gör just nu så får vi se om ni får lika mys känsla som jag :)
Jag sitter vid datorn i pyjamas och lyssnar på hur älsklingen små snarkar lite lätt i soffan bakom mig. Jag har hela rummet FULLT med levande ljus, en romantisk film rullar på tv:n ( eftersom gullet inte vågade se skräckfilmen ;] ). Jag är lagomt mör i kroppen efter ha jobbat ett pass på Ica idag samt skapligt mätt efter den underbara midagen som serverades här hemma. Nämligen tacos ;) Och nu när klockan precis har slagit 00.00 så kan jag konstatera att det är precis två månader kvar tills min födelsedag. Hur som helst så ser ni att jag stor njuter av lördagkvällen! :)

Jag hade planer på att lägga ut en bild som jag tog igår i skolan men efersom min dataskärm har spruckit så får det bli senare. Det var iaf en bild på mig och Isabell som firade räkmackans-dag men en räkmacka. hihi myspys :)
Jo just det, det blir en liten filmrecension här också. Var ju på bio igår. I rymden finns inga känslor. Faktiskt rätt rolig film, lätt värd att se i alla fall :)

Nu ska jag bädda in mig med älskling :) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0