27 Oktober

Hejsan :-) Ännu en dag i skolan, en helt okej dag faktisk. Jag och Hanna fotade lite till boken våran. Skit snygga bilder :) (y) Dock så visar jag dom inte här på bloggen, lite hemligt ju ;-) Just det, jag klarade det as svåra läxförhöret också, yippie ;D Efter skolan var jag iväg och simmade med kvinnan i mitt liv, Fröken Morin ;) As skönt vare! Imorgon ska jag iväg på föreläsning i Sandviken med alla ekonomi elever och "UF-elever" och det är inte vilken som helst heller som håller i föreläsningen. Det är Bert Karlsson haha :D Det blir nog kanon faktiskt! Nu ska jag ta en huvudvärks tablett och krypa ner i kojs, ska sova mycket och länge :-) Hörs mer imorgon, måste ju berätta om Bert ;p Nattinatti. Btw, suger att man inte kan bifoga bilder när man bloggar via Iphone. Suger sten hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0