3 Oktober

Hej!
Tillbaka efter en blogg fri helg, vet inte varför?
Har varit dålig och haft feber från och till men trots det så har det varit en minst sagt händelserik helg.
Jag har bland annat sagt upp vänskapen med en så kallad "kompis" efter att ha insett hur jävla okamratlig och omogen man kan vara. Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på hur du beter dig, så jävla skrattretande! Jag trodde faktiskt bättre om dig Amanda men tyvärr har du visat mig nu att sånna vänner som dig (om man nu kan kalla det vän) behöver inte jag.
Just nu ligger jag och kollar på Upp men ska nog försöka sov en sväng till. Jag och Daniel åker ner till Arlanda senare och lämnar Pawel som ska tillbaka till Cypern. Tror jag ska vika mig dubbel och lägga mig i hans väska. haha!
Imorgon i skolan ska vi prova studentmössor, hihi det närmar sig :D
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad har hänt och vilken Amanda? :S <3

2010-10-06 @ 22:46:36
URL: http://erikaajohansson.blogg.se/
Postat av: Lina

Amanda Stockhaus...

2010-10-07 @ 14:11:06
URL: http://svenskaslina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0