4 Oktober

Hejsan!
Nu är studentmössan beställd :) Plus lite studentaccessoarer. Nu håller jag på att längta ihjäl mig tills 9 juni då det verkligen är dags :) Hoppas att det sista året nu kommer gå fort som tusan.
Idag har jag och Daniel köpt fyra nya ljuslyktor till vardagsrums fönstret, skitsnygga! :) Nu lyser det så där riktigt höstmysigt, hihi :D Jag hade tänkt att jag skulle ta en kort på dom när som lyser så fint men jag orkar inte lyfta på arslet och hämta kameran. Lat jag vet.
Nu har jag precis sparat och klickat ner författararbetet, dock inte klart men jag har kommit en bra bit på vägen i alla fall.
Nu ska jag kolla på Det okända och bli lite rädd.
Pöss
Ja man har ju varit söt en gång i tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0