29 September

Hejsan svejsan.
Vaknade i morse med en hals som var ungefär lika tjock som en badboll, så idag var jag hemma och vilade mig. Bestämde mig för att vara duktig att plugga lite extra så det gjorde jag, duktig Lina :) Tills, jag kom på att min ögonsten Gabriel fyller 2 år imorgon och att jag inte hade någon present till honom. Så då var det bara att ge sig av för att hitta något vackert :) Och det gjorde jag, tro mig, men tänker inte avslöja här utifall Anna-Karin läser ;) När jag var klar med födelsedagspresenter så råkade jag gå förbi ett skyltfönster med kläder som jag inte kunde låta bli, så det blev en kasse därifrån med, haha :P
Igår blev det inget kvällsbloggande pga av feber men jag tänkte berätta lite kort nu. Stan en liten snabbis med syrran. Där köpte jag tröjan på bilden. Hem och bakade en kladdkaka. Åkte och överaskade Peter på hans födelsedag, han blev jätte glad :) hihi.
Nu ska jag göra kväller, skiiiiiiit trött!
Puss & Kram
Tröjan som jag köpte igår.

Kommentarer
Postat av: martina

vilken fin tröja, vart köpte du den? :)

2010-10-10 @ 19:59:10
URL: http://mmfallqvist.blogg.se/
Postat av: Lina

tack så mycket :) Köpte den på Åhléns, kommer inte riktigt ihåg hur mycket den kosta med inte så fasligt dyr iaf :)

2010-10-10 @ 21:52:00
URL: http://svenskaslina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0