26 September

Hejsan.
Sitter mätt som en plätt i soffan efter att ha käkat tacos för tredje dagen i rad :P Men är det gott så är det.
Jag och Daniel har varit ute och fotat lite idag. Vi åkte mot Segersta för att kolla hur långt dom har kommit med Hollywood filmen. Synd att dom hade spärrat in bilarna, annars hade man kunnat fått ganska snygga bilder där. Jag och Daniel var ju så himla mogen som var tvungen att peta på bilarna för att kunna säga det sen när man ser filmen. " Dom där bilarna har jag peta på bara så att du vet! " Haha!
I alla fall, jag knäppte en hel del fina höstbilder som jag precis skulle lägga in på datorn men på något konstigt sett så försvann dom. Ganska roligt att bara höstbilderna försvann. Och jag så klumpig som jag är så hade jag hunnit tagit bort bilderna ifrån kameran. Jävla skit! Bara för att jag hade fått till riktigt snygga bilder...
Men men, jag får knäppa nya.
Nu ska jag ta reda på disken eftersom min lata pojkvän påstår sig vara "för mätt" och på det viset orkar inte hjälpa till. Men han ska få smisk senare så då ångrar han nog sig att han inte hjälpte till ;)
Glöm inte bort att kolla in på hemsidan --> http://foto-expressen.se/
Puss & Kram
Segersta bron i Hollywood flm. Haha ballt!
Haha Segerstabron i Hollywood film, ballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0