27 September #2

Tjolahopp tjolahej!
I morse planerade jag ju dagen så fint som den skulle se ut men den blev inte exakt så :)
Jag och Hanna cyklade ner till Åhléns och drömde oss bort bland allt fint på heminrednings avdelningen. Allt ifrån prickiga koppar till läckra kakfat. Mycket fint, mycket fint! :)
När vi var tillbaka i skolan så var det dags för idrott och å råkade det ju vara den tråkigaste aktiviteten någonsin, och då talar jag såklart om orientering. Jag och Hanna lyckades bra nog vilse där ett tag men tillslut kom vi på banan igen :)
Efter skolan blev det inget bakande, vi flyttade fram det lite.
Och så följde jag med Daniel till ljudbutiken, och därifrån åkte vi ifrån med lite nya lampor till älsklingens pärla ;)
Nu sitter jag och tok fryser och dessutom är jag skittrött så jag ska nog hoppa ner i säng nu :)
Men först kortspel, jag vill ha ravansch! ;)
Hörs imorgon :)
Puss & Kram
Lite söta bilder sen idrotten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0