28 September

Godmorgon godmorgon.
Jag önskar att jag hade vaknat på samma pigga sätt som jag gjorde igår morse. F*N va trött jag är. Ändå la jag mig inte allt för sent igår. Men men jag får kämpa på :)
Men det hela gör de ju inte bättre av att vi har världens tråkigaste uppgift på svenskan. Jag ska skriva om två författare och sedan jämföra dom typ med varandra. Jag ska skriva om Pär Lagerkvist och Vladimir Majakovskij. Vi får väll se hur det går.
Efter skolan ska jag hem till mamma och umgås med henne :) Låter ju jätte hemskt när man säger det men det var jätte längesedan jag umgicks med henne :/ Men idag ska jag det :) Vi ska baka en kalas-kaka sen ska vi iväg och fira Peter på hans födelsedag :)
Men nu måste jag nog försöka koncentrera mig på svenskan, jag tror inte att arbetet görs av sig själv precis. Tyvärr...
Puss & Kram
Gammal bild på mig och mammi <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kämpa på nu Älskling ;) <3

2010-09-28 @ 10:32:47
URL: http://danielsmedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0