10 Januari

Hejsan! :)
Nu var det ett tag sen jag bloggade, var så himla trött efter jag kom hem ifrån Stockholm.
Men nu är jag tillbaka! :)
Började dagen med en körlektion med Driver, sen gick jag ner till mamma och var med henne. Äntligen så kom ju mitt paket ifrån Nelly idag :-D Jäklar vilka mysiga tröjor...
Sen var jag och köpte hårfärg eftersom jag ser gråhårig ut ;) Och lite annat smått och gott. Såg det när jag kom ut ifrån affären att jag bara hade köpt rött, haha.
Sen faktiskt så följde jag med och åkte skridskor med mina goskitar, Gabriel åkte för andra gången i sitt liv idag och har var faktiskt duktig :) Snart är han duktigare än mig ;p
NU, ska jag gå och färga håret.
Kanske lägger upp bilden ifrån skridskoåkningen senare, men annars finns den på min Facebook :)
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0