2 Januari

Lite bilder ifrån 2010 som jag lovade!
Bilderna ligger inte i någon ordning efter året, huller om buller! :)

Älskling och jag <3


Min första tatuering.

Fruktansvärd bild jag vet, men Hanna är söt :D

Bollnäs cruisingen.
Bad time!
Sista april.
Underbara vänner <3
William kom till världen. <3
Jennifers student
ICA festen.

Birka Paradise.
En mysig dag med Natalie :)
Birka Paradise x2
En fotande sköldpadda? haha
Precis peircat tungan.
Lofsdalen <3
HAHAHAHAH
En snöig promenix. (Fotograf Daniel Hedberg)
<3<3<3<3<3 (Fotograf Daniel Hedberg)
Dop och fotografering. (Fotograf Daniel Hedberg)
(Fotograf Daniel Hedberg)
Stockholm med Amanda.
?
Minigolf med Hanna.
Modevisning.

Kommentarer
Postat av: HANNA

oh no, inte demonbilden.................

2011-01-02 @ 22:41:05
URL: http://hannastahl.blogg.se/
Postat av: Lina

va? skitsnygg ju! :)

2011-01-02 @ 22:46:45
URL: http://linasvenskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0