22 Januari

Hejsan!
Har räknat ut att jag inte har eller kommer få sova ut riktigt på mornarna den här helgen, imorse var vi uppe med tuppen och åkte till Söderhamn och fotade skotertävling :) Det var riktigt kul faktiskt! :) Men det kanske inte var så himla bra att jag stod där och frös eftersom jag nu har fått pencilinkur mot urinvägs infektion -.-
Imorgon ska vi också upp med tuppen, då far vi emot Stockholm/Uppsala och fotar och hämtar Daniels mamma på Arlanda :) Så det blir en heldag :-P
Nu har vi myst ner oss i soffan och kollar på en riktigt bra film, Ladder 49. En av mina favorit skådespelare är huvudrollen, han heter Joaquin Phoenix! Rekomenderas! :)
Bild ifrån skotertävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0