25 Januari

Tjohejsan!
Jag vet inte om jag skrev i bloggen att jag skulle till Stockholm med klassen, ah vi åkte i alla fall igår morse och nu är jag hemma i Bollnäs igen! Ska bli jäkligt skönt att få sova i en riktigt säng med en skön kudde i natt :-P
Vi besökte i alla fall lite olika ställen, vissa ställen var helt okej medans andra var minst sagt dötrist. KTH, Uppsalas Universitet, Sveriges riksdag och nå annat krux också.
Jag hade inte med mig någon kamera så jag har knäppt lite bilder med min otroligt braiga iPhone kamera, men men bättre än ingenting alls! :-)
Nu ska jag sova för imorgon är det skola som gäller igen. Döö!
Njut av bilderna så säger jag godnatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0