7 Mars

Godmorgon godmorgon! :)
Första dagen på lovet och det känns riktigt bra! :) Mina planer för dagen blir för det mesta att ta det lugnt men ska också ner på stan för att kolla om min skor möjligtvis finns i någon butik :) Jag hoppas verkligen det!
Och så ska jag på Driver och plugga körkortsteori, supertråkigt men ska man ha något körkort så måste man ju det också.
Jo just det, imorgon kommer det nog en liten överskning till mig och Daniel, vad det är för något får ni se imorgon! :)
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: clarabloggaR

Söt header!

Lyckost er som har hela lovet kvar vi började igen vecka 9...:(

2011-03-07 @ 17:33:54
URL: http://clarabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0